onsdag 16. mai 2012

16. mai stemning?

Nope.. Sitter syk hjemme i dag også. Formen er kanskje et hakk bedre og jeg satser på at formen er bra til i morgen. Det er jo 17. mai og da skal det jo feires, man skal ikke ligge hjemme syk! Planen er å dra en tur til Oslo med jentene, bunaden skal selvfølgelig også på. I fjor brukte jeg den ikke og da angret jeg mye, neste år er det russebukse som gjelder så da må jeg jo utnytte dette året og bruke bunaden! 16. mai er kanskje kjent for å være natten man skal feste, for meg er jo dette selvfølgelig uaktuelt nå(..) men jeg kan i det minst komme meg ut av pysjen.

Dagen har for det meste bestått i å snyte seg, ta litt nesespray, hoste, drikke te og se på tv.. Snakker vi kjedelig? JA! Det verste med å være syk er at det ikke er noe å finne på.. Man kan ikke ta seg en tur ut for det orker man ikke og da har man valget mellom å se på tv, sitte foran pc-en, eller lese en bok.. Forhåpentligvis blir jeg snart helt frisk, jeg hater å være forkjølet.

Håper alle får en super kveld/natt, og ikke minst en super 17. mai!

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar