fredag 15. juni 2012

Eksamensnerver og nye negler


Bilde//Google//Akrylstøpte negler


Jeg kjenner allerede nå at jeg gruer meg til trekket på mandag, selv om jeg har en viss anelse om hvilke fag jeg kommer opp i så er spenningen allerede der. Antageligvis blir det tysk eller entreprenørskap og da håper jeg på det siste. Kommer antageligvis til å bli utrolig skuffet om det blir tysk..

Uansett! I morgen skal jeg og Ida dra for å få fine negler til ferien! Vi skal nemlig støpe negler. Om det blir akryl eller gele vet jeg ikke helt enda, og heller ikke hvordan de skal bli seendes ut, men lover å legge ut bilde når jeg er ferdig. Er veldig spent, har aldri støpt negler før, men det er jo morsomt å se litt fin ut til ferien da!

Det skal bli utrolig deilig når eksamen er ferdig og jeg endelig kan slappe helt av. Jeg går liksom rundt med en visshet om at jeg skal ha eksamen og det er veldig slitsomt. I tillegg prøver jeg å få tatt teoriprøven før ferien og da blir det øving av det innimellom hele eksamensstyret. Heldigvis er jeg ferdig med å lese boka, så det går for det meste i prøver på nettet nå. Har kjøpt ti dager på www.prove.no og synes oppgavene der er gode så kan virkelig anbefale det. De har også en gratisversjon, men etter å ha tatt den noen ganger så husker du stort sett alle svarene..

Dere må ha en super helg alle sammen!

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar