tirsdag 19. juni 2012

Ikke mer Kjemi!

Var innom skolen for å snakke med rådgiver angående bytte av kjemi for neste skoleår. Det gikk selvfølgelig så nå blir det heldigvis ikke mer kjemi på meg! Dessuten var det deilig å komme seg litt ut i det nydelige været. Føler at forberedelsene går bra, det eneste jeg bekymrer meg for er at presentasjonen min er for lang.. Så nå må jeg sette meg ned og vurdere om alt jeg har med er viktig, det er egentlig det verste fordi jeg er redd for å fjerne noe viktig! Men det skal nok gå bra, entreprenørskap er et veldig logisk fag!

Her er dagens outfit:

Bukse HM//Singlet Saint Tropez//Sko HM//Jakke Vero Moda// Veske HM


Hadde også supergod lunsj! Sitron og lime godmorgen yoghurt med bringebær, ordentlig hjernemat for eksamensøvingen..


Følg meg gjerne på Instagram, der heter jeg: mariesmathiassen

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar