onsdag 8. august 2012

Måneden som gikk...

- Jeg har fått oppleve fantastiske New York!
- Vært et par turer innom stallen.
- Vært på hyttetur på Hvaler med noen av russejentene.
- Hatt noen flotte dager i Danmark(av 9 dager hadde vi 6 dager med sol og strand!!).
- Jobbet litt..
- Fått dilla på Adam Lamberts album "Trespassing"..
- Vært litt mer i stallen..
-... og trent.

Dette har kort vært den siste måneden. Det har egentlig vært litt greit med litt fri fra bloggen nå i ferien. Men jeg har egentlig opplevd masse det er verdt å blogge om, derfor skal jeg vise litt bilder i stedet for!

I Danmark var vi på skjønne Langeland. Det ligger(om jeg ikke tar helt feil) sør i Danmark og er veldig landlig. Turistene på langeland er som regel tyskere så vi kvakk til hver gang vi hørte en norsk stemme, haha. Uansett, her kommer litt bilder fra turen!

 Vi besøkte og ridde hestene Junger(over) og Sasha(under) nesten hver dag
 Brunsnegler var også et stort i Danmark.. denne derimot var litt skjønn!
Sommerhuset til besteforeldrene til Silje(hvor vi bodde)
 Huset lå midt imellom to jorder
Vi gikk noen turer


 Dette eselføllet var bare noen uker gammelt og bodde like ved huset
 Så ble det endelig strandvær!

 Silje prøver å smøre meg inn, utrolig pent ikke sant?
Her er vi i hagen. Crazy hair! haha


Flere bilder kommer senere!

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar