torsdag 28. juni 2012

Frivillig på Kollen

Det har vært tre fine dager på arbeid i Kollen og det var sånn jeg håpet det skulle være. Jeg må si at menneskene jeg har jobbet med er de beste. Det hadde ikke vært tre fine dager om jeg ikke hadde blitt kjent med noen! At de frivillige har det bra på jobb er jo også utrolig viktig for festivalen generelt.

I dag har jeg servert mat, hentet diverse ting forskjellige steder og vært en tur innom backstage med fløte. Håper virkelig Rihanna får litt av den.. haha bare tuller! På konsert i morgen skal jeg uansett. Det er meldt forferdelig dårlig vær men man må vel holde ut litt regn..?

Nå er også kofferten pakket og jeg er klar for å dra til New York, can't wait!

Bilder fra forrige Rihanna konsert..



Håper alle har en strålende ferie!

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar