onsdag 27. juni 2012

Herlige dager!

Da var to arbeidsdager på Kollen sommerfestival unnagjort og jeg har kun i morgen igjen før festivalen bryter løs! Gleder meg utrolig mye til Rihanna og andre konserter med fantastiske mennesker. I går besto dagen for det meste av snekring, jeg og en som heter Eline snekra både vei/sitteplass/trapp (?)(vi aner egentlig ikke hva det var), skilt og ramme til banner. Det var en slitsom og lang dag men jeg tror det blir verdt det! I dag har jeg derimot jobbet med catering som var min egentlige oppgave. Cateringgjengen er utrolig herlig og vi hadde det morsomt på arbeid. Regner med at det blir det jeg for det meste skal jobbe med i morgen også :)

Slik ser Kollen ut under opprigg, på bildet ser dere blant annet den nest største scenen.


Meg og Eline

Her er vår vei/sitteplass/trapp (?)

Her kan dere se starten på den største scenen, den er virkelig STOR(!)

Denne utsikten får jeg på veien opp og ned fra Kollen..

Klar for jobb i dag morges

Utsikten på vei til t-banen fra Kollen

Det er meldt bra vær i morgen også så da får jeg krysse fingrene for at det stemmer, det er så mye lettere å stå opp når det er fint vær! Håper også været blir supert på fredag, det er jo så kjedelig å traske rundt i regn på festival..

Må bare legge til dette bildet av Isildur som jeg tok på mandag, det er så fint!


Noen som skal til Kollen på festival??

-Marie



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar