fredag 22. juni 2012

Sommerkjolen på, det er sommerferie!

Jeg husker at jeg for noen måneder siden skrev at jeg ikke kunne vente til jeg endelig kunne ta på meg lettere klær, og ikke minst sommerkjoler! Det er faktisk veldig deilig når man først kan det. I dag var siste dag på skolen og vi var på skolen hele 45 minutter.. Ida, Guro og jeg stakk innom en tur på metro før vi sammen med noen andre dro på Mcdonalds. Der kjøpte jeg meg en milkshake og cheeseburger, grei lunsj egentlig. Man må jo feire at det er ferie! haha.

I dag tok jeg på meg min favoritt sommerkjole siden det faktisk var vær til det.



Kjole Zara, Veske Whitney Port for Bik Bok

Jeg håper virkelig det blir ordentlig sommervær i Norge også denne sommeren. Det er så kjedelig om det bare skal regne..

Jeg håper alle får en flott sommer!

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar