mandag 11. juni 2012

Summer favorits

Endelig er det sommer igjen og ikke minst tid for ferie. Vel.. jeg har en muntlig eksamen igjen men uten om det er det ikke flere vurderinger. Karakterene har blitt satt og jeg er fornøyd med snittet mitt dette semesteret. Tenkte jeg kunne sette opp en liste over sommerfavoritter med bilder og diverse, bare sånn for å være litt kreativ for en gangs skyld..

Bading og soling! Hva er vel en sommer uten??




Opplevelser og moro..




Kultur og severdigheter








Gode matopplevelser..




Sommerklær!




Og ikke minst sommermusikk!







Får liksom fram noen sommerminner når jeg ser igjennom gamle feriebilder, og ikke minst bilder fra rideleiren! Det er jo alltid så herlige mennesker der :)) Det blir veldig rart å ikke skulle til Dalseter etter 7 år der! 

Håper alle får noen fantastiske dager fram mot ferien!

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar