tirsdag 12. juni 2012

sliten.no

Da har jeg kommet fra en nesten to timers treningsøkt! Det ble 7 km på mølla og litt styrke etter det. Toppet det hele med 12 min sol. Trenger virkelig litt farge på kroppen. I morgen blir det heldigvis en kort skoledag før jeg en treningsøkt, jobb og informasjonsmøte om frivilligarbeidet på kollenfestivalen. En travel dag med andre ord. Ellers så begynner eksamensnervene å komme.. Er utrolig nervøs for hva jeg kommer til å komme opp i. Magefølelsen sier tysk eller entreprenørskap og da håper jeg i så fall på det siste. Jeg får se på mandag!

Til helga skal jeg støpe negler for første gang! Da får jeg fine negler til ferien :) Ellers så skal jeg også på et arrangement for frivillige på Kollenfestivalen på søndag. Da tror jeg det blir quiz, kan bli morsomt!

Litt om planene mine de neste dagene, ellers så har jeg hatt min siste kjemitime for alltid og det føles utrolig godt! Ingen tortur neste år..

Ha en strålende uke!

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar