torsdag 14. juni 2012

Travel dag

I går følte jeg at jeg fikk gjort utrolig mye! Var på skolen til kl. 10 og dro deretter på jobb et par timer. Kvart over ett var jeg på Condis for å bruke kroppen litt. Ble noen kilometer på mølla og en del styrke. Jeg rakk også en tur hjemom før jeg måtte til Kollen. Turen dit ble ganske lang med tanke på at jeg (og også flere andre) tok t-banen til Frognerseteren og derfor måtte gå helt ned til Kollen derfra. Det endte med at vi kom  20 minutter for sent til "Frivillig møtet". Takk og lov for at jeg møtte hyggelige mennesker! Det er alltid koselig å bli kjent med noen nye så jeg håper jeg møter dem senere også :)

Tok dette nydelige bilde etter trening i går, legger det til bare fordi det ser så tomt ut uten.. haha




Ha en super dag!

-Marie





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar